sobota, 24 sierpnia 2013

Alicia Keys-"If I Ain't Got You"

http://www.youtube.com/watch?v=Ju8Hr50Ckwk


Tłumaczenie tekstu:

Niektórzy żyją dla majątku
Niektórzy żyją tylko dla sławy
Niektórzy żyją dla władzy
Niektórzy żyją tylko, aby grać
Niektórzy myślą, że fizyczne przedmioty
Wyznaczają, co jest wewnątrz
I byłam tam wcześniej
Ale takie życie to nuda
Tak pełne powierzchowności


Niektórzy tego chcą
Ale ja nie chcę niczego
Jeśli to nie jesteś ty, kochanie
Jeśli nie mam ciebie, kochanie
Niektórzy chcą diamentowych pierścionków
Niektórzy po prostu chcą wszystkiego
Ale wszystko znaczy nic
Jeśli nie mam ciebie


Niektórzy szukają źródła
Obiecującego wieczną młodość *
Niektórzy potrzebują trzech tuzinów róż
To jedyna droga, aby udowodnić im swą miłość
Podaj mi świat na srebrnej tacy
I co by to znaczyło
Nikogo do podzielenia się
Nikogo, kto by prawdziwie się o mnie troszczył


Ale niektórzy tego chcą
Ale ja nie chcę niczego
Jeśli to nie jesteś ty, kochanie
Jeśli nie mam ciebie, kochanie
Niektórzy chcą diamentowych pierścionków
Niektórzy po prostu chcą wszystkiego
Ale wszystko znaczy nic
Jeśli nie mam ciebie
Ale niektórzy tego chcą
Ale ja nie chcę niczego
Jeśli to nie jesteś ty, kochanie
Jeśli nie mam ciebie, kochanie
Niektórzy chcą diamentowych pierścionków
Niektórzy po prostu chcą wszystkiego
Ale wszystko znaczy nic
Jeśli nie mam ciebie


Jeśli nie mam ciebie przy sobie
Nic na tym całym szerokim świecie nie ma znaczenia
Jeśli nie mam ciebie przy sobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz